Agenda
Roʻyxatga olish
13:30-14:00
Ochilish so‘zi
14:00-14:30
Video o'yinlarni ishlab chiqish - dasturiy ta'minot muhandisligi va IT imkoniyatlar sari yo‘l
14:30-14:50
Spikerlar
Video o‘yinlarda 2D rasm
14:50-15:15
Spikerlar
AAA video o'yinlarda 3D modellashtirish va teksturalar bilan ishlash
15:15-15:40
Rassomchilik bo‘yicha viktorina
15:40-16:00
Junior dasturchilikdan Senior dasturchigacha
16:00-16:25
Spikerlar
Ishlab chiqish jarayonini rejalashtirish
16:25-16:50
Spikerlar
Windows, Lenses va video o‘yin dizayneri uchun boshqa instrumentlar
16:50-17:15
Spikerlar
Dev viktorina
17:15-17:35
Unity va Unreal Enginesning yangi dasturchi uchun oson va qiyin tomonlari
17:35-17:45
Qanday qilib kichik autsorsing studiyasi o'z mahsulotini ishlab chiqishi mumkin?
17:45-17:55
Viktorina natijalari va yakuniy so'z
17:55-18:20
Xatolik haqida ma'muriyatga xabar berish
Error text